HIDIRRELLEZ ! BİR İMDAT ÇAĞRISI !



          Biz eskiden Hızır ve İlyas ile çok yakın dostlardık. İşte böyle birlikte Mevlana'ya çıkmalar mı? Kayalara taş yapıştırmalar mı, soğanlara ip bağlamaklar mı, gül ağaçlarına dilek asmalar mı dersiniz, akşam 2 metre ateşlerden atlamalar mı? Birbirimize çok inanırdık. 

         İşte sonra ne olduysa ben o çevreden uzaklaştım. Okul, iş, güç gailesine düştüm kabul ediyorum kendilerini biraz ihmal ettim. Ama yani onlar da biraz anlayışlı olabilirlerdi bence. Sonuçta, İstanbul'da nerde yapacağım ben bunları. Vallahi sokakta ateş yaksam, akşama gözaltı! gelsin soruşturmalar gitsin yargılamalar. Sonra bir kere Manisa magnetik bir yer ben nereden bulayım birbirine sürtünce yapışan taşları, kayaları, yok yani bunlar burada. Gül ağacı, taze soğan desen, markette olmuş kiloso 7.95. Tamam yine de kabul ediyorum, eyvallah benim suçum, benim ihmalim ama gelin barışalım artık. Bu kadar hiddet, bu kadar aramalarımı cevapsız bırakmak olmaz. Yemin ederim bir dilek tutacağım Hıdır ve İlyas darılır mı acaba diye yüzüm tutmuyor. Öyle hayat geçiyor. Bence artık barışalım, özür dilerim ikinizden de. Bana da bir uğrayın artık, çekinmeyin gelin bir çay içeriz, isterseniz bir ev alırız, ne bileyim bir piyango bileti alırız, büyük ikramiyeyi ihtiyaç sahipleriyle paylaşırız. Belki çok mutlu oluruz, aman Tanrım, kesin kötü bir şey olacak, herşeyin bu kadar yolunda gidiyor olması mümkün değil der, dertleniriz. Şans kapılarını açarız birlikte. Bir karavan alır, dolaşırız heryeri, başımıza da birşey gelmez. Hep birlikte bu pazartesi diyete başlarız, yani sizin tabi ihtiyacınız yoktur ama sağlıklı yaşam için yaparsınız siz de diyetinizi. Sağlıklı oluruz hep birlikte, hastalık olmaz artık ne kendimizde ne ailemizde. Hem güç veririz birbirimize de, yeni bir şeylere başlamaya gücümüz olur, kararlar almaya. Ruh halimiz de değişir hem. Huzurlu olalım, bari gece kafamızı yastığa koyar koymaz fosur fosur uyuruz. 

       Haydi gelin barışalım. Affedin artık beni,  Bisebe Yuci de denk geldi bak tam bugüne onun da dileğini halledelim, orta yolu bulalım bence. Mutlu olalım hep birlikte.

        

     

Yorumlar

Popüler Yayınlar