PEŞİMDEKİ RUS !


     

KGB tarfından takip edildiğimi düşünmemek için hiç bir nedenim kalmamıştı. Yıllardır yazmıyordum ve blog istatistiklerini kontrol etmiyordum ama sonra 2 ayın kayıtlarına baktığımda Rusya'dan, Türkiye'den olduğundan daha fazla takip edilmiştim. Hergün Ruslar tarafından izleniyordum. İzlenme sıralamam da oldukça ilginçti, Türkiye, ABD ve Rusya ! Soğuk Savaşın tam ortasında kalmıştım. Yeni bir kriz daha yaşanacaksa bu benim blogum yüzünden olacaktı. belli ki Ruslar Amerikalıların beni takip sayısını geçmeyi kafaya koymuşlardı. Fakat hergün en az bir kaç kere bloğumu ziyaret eden Rus kimdi? 

Putin'in beni takip etmekten başka işi yok muydu? 

Şaka maka kim bu sevgili arkadaşımız, çok merak ediyorum ya da Rusya domainlisin ve kardeş eminim tanıdık birisin, senin açık kimliğini bilmem,kafamdaki şizofreniyi öldürecek ve gerçek hayata dönebileceğim, tek arzum kafamda oynadığım şu oyunları sonlandırmak, her Rusya'dan takip edildiğimi gördüğümde, perdeyi aralayıp sokağa bakıyorum gizlice. Ben yıllarca sokakta CIA cilik, ajancılık oynamış bir kişiliğim, kendi kendine, şimdi de KGB yi başıma sarmış olman metroda önümdekilere çarpa çarpa ve arkama baka baka koşmama neden olur, sonra elimdeki bazı kelimeleri çerçeve içine alınmış, gazeteyi, mavi fularlı, gözlüklü kadına vermek zorunda kalırım ve kadın da "deliydi sanırım" diye arkamdan söylenir.







Yorumlar

  1. çok eğlenceli olmuş ajan sally:)) aranan yüz....takipteyiz:)))

    YanıtlaSil
  2. Teşekkür ederim. Çok tatlısınız :)

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar