TEHLİKELİ OYUNLAR



                             

               Geçen söylemesi ayıp karnım çok acıktı, hiç de halim yok yemek yapmaya, yemek sipariş ettim. Neyse geldi, yemek. Poşet bileğine dolanmış, para üstü bulamayıp, paniğe kapılan çocuğa, "şimdi sakin ol ve o tantuniyi yavaşça yere bırak evlat" dedim. Ama o sadece anlamsızca suratıma baktı ve duymamazlıktan gelip, aynı şekilde para üstü aramaya devam etti. Ben de öyle fıkrasına gülünmeyen adam gibi, mahsun, role kaptırmış bir köşede sırıttığımla kaldım. İçimden diyorum tekrarlasam mı acaba, açıklasam mı?

                  Oysa ben poşeti yavaşça masaya bırakmasını, suratıma bakıp lanet olasıca aynasızlar deyip, ellerini başının üzerine kaldırmasını ve o küçük oyunu sürdürmesini beklemiştim. Çok mu şey istemiştim, bu muameleyi haketmemiştim. Hadi en azından gülümseseydin be çocuk ! Hayat bazen hiç de bizim istediğimiz gibi gitmiyor, çok üzülüyorum. 

                    

Yorumlar

Popüler Yayınlar