AĞLADIYSAM SEVGİLİM !


 Ağladıysam sevgilim,
"Gurbet Yolları" adlı TGRT programında,
Thomas'ın yıllar sonra Türk babasını bulması aklıma gelmiştir.
Sevincimden ağlamıştım hem ben orada,
Zaten gülesim gelir hep, ne zaman ağlanacak bişi olsa,

Daha küçücük bir çocukken izlediğim 
Clementine'in bir bölümünde; 
İyileşeceğinden eminken, öldürdüklerinden beri o minik oğlakçığı 
böyleyim ben,
oğlakçığı zort öldürdüler yaa, 
küçükcük çocuğun ohh oğlakçık da kurtuldu, artık yeni yuvasında her zaman mutlu olacak, hayat ne güzel bir şey" umutları arasında, 
Ama işte o günden beri de hazırlıklıyım ben bunlara.
O yüzden bebeğim affet beni, ohh lütfen affet,
Eğer dramatik sandığın olaylar karşısında attıyorsam kahkaha!
Tabii ki; 
Sen daha iyilerine layıksın,
Ben seni haketmiyorum.
Falan filan !

ŞİMDİ DEFOLUP GİDEBİLİRİM EĞER BU KADAR ÇOK İSTİYORSAN!
KİB, BYE !







Yorumlar

Popüler Yayınlar