CENAZE TÖRENİME HEPİNİZ HOŞGELDİNİZ


               Sanırım cenazem bugün öğle namazına müteakip Çağlayan Adliyesi önünden kaldırılacak. Hepinizi beklerim. Sakın tabutuma baro odasından 1 liraya kiraladığınız cübbeyi örtmeye kalkışmayın lütfen. Dalılılım. Ya da belki arkasında altın yaldızlarla ismimi  ve baro sicil numaramı yazdırdığınız bir cübbe yaptırabilirsiniz. Son duruşmasının son raunduna bunla girmişti dersiniz. Yok yok en iyisi siz tabutuma çikolata sosu örtün, sonra da antep fıstığına banın.Size biraz pahalıya patlayacağım anlayacağınız. Soranlara çok severdi rahmetli dersiniz.
              Ümit Kocasakal'ın tabutumun başında yapacağı konuşmayı hemen bölün "ya hocam ne hukuk neferiydi amannn, mesleği de hiç sevmezdi, o da böyle olmasını istemezdi" diyerek ve benimle biraz dalga geçin. Başlayın en salak anılarınızı anlatmaya. Soran olursa dalga geçmesini çok severdi dersiniz. Müzik dans filan da olsa çok güzel olur oynaya oynaya gömün beni ! Atın en şiddetli göbeklerinizi, kıvırın belleri, kırın gerdanları. Soran olursa oynamasını da çok severdi rahmetli dersiniz. Dans değil ama oynamak. Halay çekmezseniz sevinirim, halaylarda çok sıkılırım. O birlik ve beraberlik ruhu bana biraz fazla. Hem de bir keresinde serçe parmağım çıkmıştı benim, geri takmışlardı ama gözümden gelen yaştan düğün makyajım akmıştı. Serbest takılın siz. Kurallara, belirli bir tarza uymasını da beceremeden öldü rahmetli dersiniz. Biraz da gıybetimi yapın. Atın tutun benim hakkımda. Ölünün arkasından konuşulmaz diyenleri de alın aranıza, gıybet yapmasını çok severdi rahmetli diyerek. Zaten ölmüşüm ne duyarım ne yüzleşmeye gelirim arkasından. 
                Eğer tüm inanadıklarımın aksine ruhum da bedenimle yok olmayacak ve ben çürüyüp, toprağa karışıp en sonunda da  bir çiçeğe konup bal yapmayacaksam, sizi izleyip güleceğimden emin olun. Melek olmayacağım büyük ihtimal, hayır olunuyorsa bile ben olamam. Ama ruh ölmüyorsa eğer bir yerlerde benim hakkımda konuşurken, eğer bir kahkaha duyarsanız bilin ki, ruhum oralarda bir yerlerde sizi izliyor olacak. Sizi çok seviyorum sevgili dostlarım. Bazılarınızı pek de sevmiyorum aslında. Bazılarınızı gece evinize gelip biraz korkutmak isterim açıkçası. Ayna buharına filan yazılar yazar, kapıları açar açar kaparım.
               Bir de beni Manisa'ya gömün ya, gurbette bırakmayın bedenimi. Ya işte yokolup gideceğiz ama öyle bir batıl inancım var benim. Memleketçilik filan değil. Ama sanki herkes orada ben burada çok yalnız kalacakmışım gibi. Sanki buranın toprağına çok yabancıyım da karışamayacak gibiyim.  

Yorumlar

Popüler Yayınlar