Her Affediş....







           Deli deli düşünerek adliyeden çıktım, ama beynim patlayacak, bahçeli evlerin aralarından dalmış yürüyorum. Birden acayip bi ıhlamur kokusu geldi, "Seloş" dedim! Biz kendi aramızda kendimize Seloş diyoruz, "bir mola lütfen, şu kokunun tadını çıkar be güzel kardeşim." Tam etrafıma bakarken bir dut ağacı gördüm. Yauv dedim ne kadar da çocukluğum, ne kadar da country staylo. Tabi her taşralının yapacağı üzere hemen " dut toplayem de yiyem şurda" diye düşündüm. Sarkmış dallardan dut topladım, gittim ıhlamur kokusunun en yoğun geldiği yere çömdüm kaldırıma. Mis gibi ıhlamur kokuyor, yıllar sonra ilk defa ağaçtan topladığım dutu yiyorum. O an 8 yaşında filanım. Çocukluğuma ani bir dönüş yaptım. Kafamı bi kaldırdım, duvarda bir yazı. Evren bana mesaj yollamış. Dedim "karrşimm ben hayat molasındayım şu an,kusura bakma ama ders mers yoook !"




Yorumlar

Popüler Yayınlar